La Biblioteca de l'Eixample i les licitacions

Quinze dies enrere vaig explicar que havia enviat una queixa a l'Ajuntament de Barcelona perquè el 14 de desembre de 2012 es va tancar la Biblioteca de l'Eixample-Agustí Centelles per fer obres durant tres mesos, i encara no s'havia fet RES. 

La Biblioteca portava només un any i mig funcionant i l'edifici fins i tot va ser seleccionada pels Premis FAD 2012. El desembre ja m'havia adreçat a l'Ajuntament.




Aquestes obres de millora són les segones que es faran, ja que segons El Periódico, el març de 2012 es van emprar 45.000 euros en fer reparacions per la mateixa causa: en la seva construcció i disseny inicial per part de Rahola Vidal Arquitectes es van fer servir materials que la van convertir en un edifici malalt. A Barcelona n'hi ha uns quants.


 Mentre la nova data d'apertura varia des de l'estiu fins el setembre, l'Ajuntament em va respondre el següent:  "Les intervencions que cal dur a terme a l'espai de la biblioteca per garantir les condicions adequades per al seu bon funcionament, comporten un període més llarg del que es va anunciar inicialment. En aquests moments, amb els recursos necessaris per poder fer les intervencions, ja s'ha tancat la fase de licitació i es preveu començar les obres durant el mes d'abril."

Però amb això no en tinc prou, així que els vaig dir: "Els agrairïa que em fessiu saber on puc consultar la informació sobre aquesta licitació perquè he consultat la pàgina de licitacions en curs de la seu electrònica de l'Ajuntament i no hi apareix. Voldria conéixer en detall què ha motivat el retard en el començament de les obres i quina documentació existeix i es pot consultar al respecte per part dels ciutadans." 

En un proper post us explicaré la seva resposta. Estic esbrinant més coses. Si voleu seguir informats, apunteu-vos a rebre les noves entrades de blog per correu electrònic. I si us agrada el blog, podeu fer-vos seguidor@s.

Comments

Popular Posts

Edificios enfermos en Barcelona y alrededores

Rembrandt me persigue

Antonio Vivaldi: Magnificat et Gloria

Why I liked The Hunger Games

Historias de Delacroix